Ανεξάρτητο Service και Τεχνική Υποστήριξη για τα Apple Mac, 7 Ημέρες την Εβδομάδα 10:00-20:00 > 6932469656



Απομακρυσμένη Υποστήριξη Mac OS 8









Αναλόγως με το Πρόβλημα ή την Βλάβη, όταν είναι εφικτό γίνεται Μέσω Τηλεχειρισμού Άμεση Διάγνωση Προβλημάτων και Βλαβών Λογισμικού (Software) και Υλικού (Hardware), 10:00-20:00, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.

H Τεχνική Υποστήριξη και η Διάγνωση Μέσω Τελεχειρισμού γίνεται βάσει των Επισήμων Τεχνικών Εγχειριδίων (Service Manuals) της Apple.

Λογισμικά Τηλεχειρισμού: AnyDesk - Apple Remote Desktop - TeamViewer



ΕΦΙΚΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΥ:


Εκπαίδευση στην χρήση Mac OS 8


Αναβάθμιση σε Mac OS 8


Εντοπισμός και Επίλυση Προβλημάτων Mac OS 8


Εντοπισμός και Επίλυση Προβλημάτων Λογισμικού (Software) σε Mac


Εντοπισμός και Επίλυση Προβλημάτων Υλικού (Hardware) σε Mac


Εντοπισμός και Επίλυση Προβλημάτων Δικτύου


Ανάκτηση Δεδομένων Mac από Σκληρούς Δίσκους - USB Sticks - Κάρτες Μνήμης - Κάθε Αποθηκευτικό Μέσο


Έλεγχος για Κατεστραμμένους Τομείς (Bad Sectors) Σκληρών Δίσκων

Έλεγχος για Αστοχίες Υλικού Σκληρών Δίσκων

Έλεγχος για Υγεία Σκληρών Δίσκων


Έλεγχος για Σφάλματα στην Χαρτογράφηση και στην Συνοχή των Δεδομένων σε Σκληρούς Δίσκους


Έλεγχος για Κακόβουλο Λογισμικό σε Mac

Έλεγχος για Ιούς σε Mac


Αφαίρεση Κακόβουλου Λογισμικού από Mac

Αφαίρεση Ιών από Mac


Εγκατάσταση Anti-Malware σε Mac

Εγκατλάσταση Anti-Virus σε Mac


Ρύθμιση Τοπικών Αντιγράφων Ασφαλείας Δεδομένων

Ρύθμιση Απομακρυσμένων/Δικτυακών Αντιγράφων Ασφαλείας Δεδομένων

Εγκατάσταση iLinux OS Time Machine Backup Server


Εγκατάσταση Εκτυπωτών

Εγκατάσταση Σαρωτών


Backup του iPhone σε Mac

Backup του iPad σε Mac


Backup του Android Smartphone σε Mac

Backup του Android Tablet σε Mac


Ρύθμιση Διαμοιρασμού Αρχείων


Εγκατάσταση Εφαρμογών

Απεγκατάσταση Εφαρμογών

Αναβάθμιση Εφαρμογών